1. Best of October 2013

    marți, 12 noiembrie 2013

    mgb (1)

    Octombrie a fost minunat. Apropo, între timp, Muligambia a strâns 10.000 de posturi. De fapt, acesta este postul cu numărul 10.000, centenarul suprem al celor 5 ani și jumătate de activitate. Vă mulțumim că ați fost alături de noi tot acest timp, vă promit că urmează multe alte lucruri frumoase așa că stați pe-aproape și trimiteți linkul nostru și prietenilor voștri.

    Cum spuneam, octombrie a avut multe posturi incredibil de populare. Prima parte din meditațiile mele, 10 tipuri de oameni care trebuie să dispară, a strâns destul de multă atenție luna trecută. La fel a făcut-o și interviul dat de mine celor de la Yupi.

    Multe lucruri interesante s-au întâmplat în octombrie: Unimedia a luptat cu Guvernul și a încercat să salveze internetul din Moldova
    iar unele investigații în capcanele Green Card au făcut valuri.

    În muzică, luna octombrie ne-a oferit miliardele furate ale parlamentarilor, o bucață de Mațaev, o bucată de cur, interpretată de B-Zar și Jucătoru' și un papagal care cântă despre bani și mașini în timp ce lucrează zidar în Moscova.

    Dar acum, să revenim la lucruri amuzante, ca de exemplu amenințările unui gop de la Ciocana care e prieten cu Unda Comună.

    Cea mai populară serie din Octombrie a fost cea a tinerei generații, care o critică pe Maia Sandu în timp ce se înfundă în cretinitate. Primul post a făcut valuri. Am aflat și ce fac pațanii la lecție și cam ce fac fetele în pauze, în curtea școlii.

    La teme fetițelor cu obiceiuri tâmpite, am avut aleasa lui Rîbciuc în studio, niște făishîn, swăg, glamur șî pafăs, dar și o poveste cu sfârșit fericit.

    În categoria socială am avut un cutremur, o critică constructivă oferită liceului Prometeu și i-am avut pe boii de la „Eu grăiesc moldovenește” făcând Moldova de râs în toată Europa.

    În Octombrie, la fel ca întotdeauna, am avut multe posturi populare, multe vizite și multe like-uri, așa că răsfoiți paginile Muligambia pentru a savura în totalitate 5 ani de activitate.