1.  
    Gopul Divin revine în acțiune: 

    Aka_Deniska*: salut 
    Aka_Deniska*: ? 
    Aka_Deniska*: poti sa scoti pozele 
    Aka_Deniska*: de pe prima pagina cu un pata cu evra 
    Aka_Deniska*: ai de gind sa raspunzi te rog 
    Aka_Deniska*: sau nu tolk sa vb cu tine
    Aka_Deniska*: asa ca intre doi baesti 
    Aka_Deniska*: ? 
    Maniak: nu 
    Maniak: vreau 
    Maniak: sa 
    Maniak: o 
    Maniak: sterg
    Aka_Deniska*: caroci iasna cu tine 
    *** Missed call from Aka_Deniska*. ***
    Aka_Deniska*: sa vb cu tine skoatele sa nu intri padrugmea sa vad 
    Aka_Deniska*: a 
    Aka_Deniska*: ?
    Maniak: neah 
    Maniak: las-o sa vada 
    Maniak: cat de gop prost esti 
    Aka_Deniska*: dute in chizda mate pidarulei 
    Aka_Deniska*: sasati suco
    Aka_Deniska*: gandon stopanii 
    Maniak: atvicesti? 
    Aka_Deniska*: vin la maria drgan si a sati atvicesc 
    Maniak: vin 
    Aka_Deniska*: eu cu tine frumos am vorbit 
    Maniak: ai znakomie? 
    Maniak: kto tam u tebea glavnyi bleati? 
    Maniak: pitona znaesh bleati? 
    Aka_Deniska*: viin si ai sa vezi 
    Aka_Deniska*: ii spun lu panus te manica 
    Aka_Deniska*: nahui 
    Maniak: ma pish pe panus
    Maniak: pitona znaesh bleati? 
    Aka_Deniska*: piton 
    Aka_Deniska*: ? 
    Maniak: da 
    Maniak: venim in doi si ne cacam pe fetele voastre
    Aka_Deniska*: el e drug cu mine cu mine in dvor
    Maniak: pai vezi 
    Maniak: care-i ”paganeaua” ta?
    Maniak: venim la tine acasa imediat
    Maniak: sa ne razberim
    Aka_Deniska*: dawai vina 
    Aka_Deniska*: ? 
    Aka_Deniska*: te astept la sector de politie
    Aka_Deniska*: caroci eu cu tine nrmal am vb 
    Aka_Deniska*: normal tu nai inteles 
    Maniak: bai, iesi din casa acum 
    Maniak: o sa vorbim noi normal 
    Maniak: in 10 minute sa fii acolo
    Aka_Deniska*: unde 
    Aka_Deniska*: ? 
    Maniak: bai 
    Maniak: eu vin si cu Bratu 
    Maniak: poneal? 
    Aka_Deniska*: care brat 
    Maniak: nu brat 
    Maniak: Bratu 
    Maniak: pizdets
    Maniak: tu nu stii shinei bratu (NOTĂ: Eu habar n-am cine-i Bratu, mi-a venit la moment) 
    Maniak: o sa afli
    Maniak: hai, in 10 minute afara
    Aka_Deniska*: ey te astept 
    Aka_Deniska*: ? 
    Aka_Deniska*: hai vina 
    Maniak: hai  

    După câteva minute de așteptare: 

    Aka_Deniska*: si bai 
    Aka_Deniska*: pidarulei 
    Aka_Deniska*: viii 
    Aka_Deniska*: eu te astept 
    Aka_Deniska*: suco 
    *** Missed call from Aka_Deniska*. ***
    Maniak: n-ai asteptat 
    Maniak: am stat 5 minute in frig degeaba 
    Aka_Deniska*: auzi wai pula de cine 
    Aka_Deniska*: macar nu fute capu 
    Aka_Deniska*: suca pe tine multi de pe drgan te cauta mai ales panus 
    Aka_Deniska*: ai belit 
    Aka_Deniska*: pula 
    Maniak: cine mai e si panos? 
    Aka_Deniska*: intreba pe piton si a sati zica 
    Aka_Deniska*: palionii il stii 
    Maniak: pulionii? voi nu aveti nickname-rui care sa nu para gay?
    Aka_Deniska*: palionii 
    Aka_Deniska*: auzi brtan eu nam vrut sa ne sfadim 
    Aka_Deniska*: tu ai inceput 
    Aka_Deniska*: eu fr am vb cu tine de la inceput 
    Aka_Deniska*: si tasi 
    Aka_Deniska*: zii ceva
    Maniak: ma gandeam la pulica 
    Maniak: adica, pulionii
    Maniak: palionii 
    Aka_Deniska*: tac si 
    Aka_Deniska*: hai sa ne impacam si sa nu ne sfadim 
    Aka_Deniska*: dabro 
    Maniak: hai tu vii cu pulica si piton
    Maniak: si eu vin cu Bratu
    Maniak: si vorbim ca intre barbati 
    Aka_Deniska*: auzi tu nu ma socot de prost 
    Aka_Deniska*: wai
    Aka_Deniska*: ty esti pula de cine 
    Aka_Deniska*: dawai  

    Reacția când a văzut postul acum câteva minute: 

    [22:28:40] Aka_Deniska*: manik sasati suge pula pidarulei [22:28:45] 
    *** Missed call from Aka_Deniska*. ***
    [22:50:30] Aka_Deniska*: wai pula de cine la pula tem vazut pe tine si pe tata fmilia ta [22:50:35] Aka_Deniska*: pidaraz concenii
    [22:50:46] Aka_Deniska*: puneo pe mata pe muligambia 
    [22:52:33] Maniak: esti cam prost la ale tale 
    [22:53:24] Aka_Deniska*: dute wai in chizda la mata
    [22:53:26] Aka_Deniska*: pidarulei 
    [22:53:48] Aka_Deniska*: pune o 1000 de foto pe muligamia de a me niea nii in pula si te crezi ca a sa ma rog la tine 
    [22:53:54] Aka_Deniska*: suge pula mult si ghine
    [22:54:09] Maniak: bai, eu am vrut sa vorbesc papatzanski 
    [22:54:22] Maniak: dar tu daca esti un gop cretinoid care ar trebui sa dispara de pe fata pamantului, jegosule ce esti
    [22:54:25] Maniak: asa a fost sa fie 
    [22:54:40] Aka_Deniska*: si pa pantanscii wai
    [22:55:01] Aka_Deniska*: futeo si dati 2 palme sapoi sa vb cu mine 
    [22:55:11] Aka_Deniska*: caroci nui tolk sa vb cu tine pidarulei 
    [22:56:48] Aka_Deniska*: si a sami pun mintea cu tine dute in dracu prost 
    [22:57:12] Aka_Deniska*: gopnic tu esti wai sa tii minrte cuvintele mele ca ii pizda cu tine pe tine dahuia te cauta 
    [22:57:32] Maniak: cauta-ma si tu...la coaie
     
    Pe mine m-a blocat, dar puteți să vă bateți joc de el la acest Skype ID: opel_kadett_1.6