1. E mașina mea și am copyright pe ea

    luni, 17 octombrie 2011

    Ok, deci alaltăieri am postat o fotografie cu o tipă și o mașină. (click aici pentru a revizita postul) Tipa e moldoveancă, mașina era însă în USA, la fel cum e și proprietarul ei, care a început o ploaie de amenințări pe email.

    Chris hey guys , you got a pic of mine on your site, the one with the VW , take it down now, or else  

    Muligambia a?

    Chris Nu vb engleza? Avetzi o poza de a mea care o avetzi pe site cu mashina mea, atzi copiato de pe alt site shi arzi puso la voi pe site fara aprobarea mea

    Muligambia Vorbim. Cand am zis "a?" m-am referit la "chiar crezi ca imi amintesc toate pozele de pe site fara sa imi arunci macar un link spre fotografia care te intereseaza, a?" 

    Chris itzi arat eu unde o sa scrie ca e mashina ta shi ca este la mine pe site , iar poza este pusa la tine pe site fara consitzamantul meu .....cu cine ai hsot? cu hostgator? o sa va fac probleme mari, vedeti voi  

    Muligambia ai copyright pe poza? stai bai calm. 

    Chris (01:56:01 PM) Chris: ? (01:56:38 PM)
    Gabrielle Ta: You can send an email to support@hostgator.com and that will generate a ticket. Normally tickets are answered the same day, usually within a few hours. Tickets are addressed in the order they are received, so please wait patiently and you should have a response shortly. (01:56:54 PM) Chris: tnx that is a start, shi dovedesc cu o alta o mie de poze ca aia este mashina mea , shi ca poza este facuta de mine...mai am o gramada de poze , cu tipa shi cu mashina aia.... (ca să înțeleagă toți ce se întâmplă aici, că mai departe e genial, și trebuie să prindeți firul..deci tipul a făcut mai departe plângere la Hostgator, o companie care face hosting la site-uri...la multe site-uri de pe planetă)  

    Muligambia Bai uite, nu face asta cu ticketul..n-am vrut, scuza-ma...o sterg imediat, imi cer scuze. Asta ai vrut sa citesti?))))) 

    Chris am pus ticketul, stai calm , nu stau sa ma cert cu tine cind nu intzelegi anumite chestii o sa ma rogi in genunchi sa ma opresc hai pa  

    Muligambia parca te-am rugat frumos sa nu pui ticket pe hostgator...de ce esti rau? 

    Chris data viitoare cand ne vedem, o sami platesti daune si vei fi judecat pentru ca ai furat poza lasa ca te gasesc eu. o sa fac totul sa te termin (acum, partea genială, care m-a făcut să râd cu lacrimi...am creat email pe yahoo, hostgator_eu@yahoo.com și i-am scris să-mi dea numărul de telefon, ca să putem confirma plângerea)  

    Muligambia We are very sorry to inform you that because of numerous fake complaints regarding muligambia.com we require sms verification before proceeding with the actual domain check up. Please send us your mobile number, including the country code, and we will send you a verification code. 

    Chris hi there Michael , here is my mobile number 1 717 332 XXXX (nu-i postez numărul că oricum e în USA și n-o să-l sunați)

    Muligambia: Bai, ce dracu, te-ai nascut ieri?))))) 

    Chris GATA, CAND VA PRIND, SUNTETI MORTI  

    Muligambia: Ho, usor, sa nu faci spume la gura. Te-am pupat, pa pa.  

    Concluzia: Cât de prost să fii. Uite atât de prost. PS: TOP 10 AMENINȚĂRI DE PE MULIGAMBIA (UPDATE MAI 2011) PPS: CELELALTE AMENINȚĂRI DE PE MULIGAMBIA DIN ULTIMII 3 ANI