1. Ne jucăm cu focul

    luni, 17 octombrie 2011

    Asta este fotografia cu pricina dana.savca: Salut.Nu inteleg de ce poza mea e pe acest sait,sa inteleg ca eu sint o prosta,dak pe acel sAIT PROSTIA OMENEASKA SAU CEVA DE GENUL...EU VA rog mult stergetimi poza  

    Maniak: care poza? 

    dana.savca: in albastrsu...unde se vede pieptul...shi toti imi komenteaza k sint proasta...k silikon k dak esti sisiki uma ne nado...... dana.savca: mie ft interesant cine mio puso....  

    Maniak: eu am pus-o 

    dana.savca: mie interesant cine permite sa puneti pozele altor persoane.....pentru o poza se pot face probleme mari.....eu am sa arat poza parintilor....ei au sa plateaska multi bani shi orikum am sa aflu cineo puso shi o sa apara mari probleme...... dana.savca: nimeni nu are dreptul sa se foloseaska de pozele mele  

    Maniak: cui o sa platiti voi bani sa ne faca probleme? 

    dana.savca: o sa vedeti.....eu nu ma jok ku nimeni......va mai spun odata shtergetio  

    Maniak: nu te joci? ce rea esti, pericol 

    dana.savca: nu nu ma jok dana.savca: nus rea,dar numi place ka cineva sasi bata jok de mine....  

    Maniak: dar daca te rog eu sa te joci? Maniak: eu sunt curios cati bani o sa platiti sa ne faceti probleme? 

    dana.savca: shi dak cineva imi face rau,,kredema k pot s fak asha ka persoana data s regrete sau s nu mai existe dana.savca: nu va jukati  

    Maniak: deci daca eu postez conversatia asta pe site si imi bat joc de tine, o sa te superi? 

    dana.savca: va pare k dak poza e simpla sau ceva de genul ap inseamna k persoana data e nimeni sau kum  

    Maniak: da, eu cred ca esti un nimeni Maniak: ai relatii sa ma contrazici? 

    dana.savca: un nimeni eshti tu  

    Maniak: in comparatie cu tine, printeso, probabil 

    dana.savca: kredema k as ti fak probleme dana.savca: shink marri  

    Maniak: zi nr de tel sa vorbim Maniak: nu vreau probleme 

    dana.savca: cine vapshe eshti tu s pui pozele altora...interesant de cee nu ti le pui pe ale tale....sau tie rushine s te vada lumea dana.savca: 069349284  

    Maniak: si spune-mi te rog ce relatii ai, ca sa fiu sigur ca nu ma pun cu cine nu trebuie  

    Maniak: nu vreau sa am probleme 

    dana.savca: eu nu te sperii sau ceva de genul....vb normal pin kind shi fii om shi shterge poza...dak nu vrei o s vezi ceo s fii mai tirziu dana.savca: iti promit k am sati kreez probleme mari  

    Maniak: si ca sa verific ca persoana din poza e chiar tu, da-mi te rog linkul la odnoklassniki  

    Maniak: ca pot fi multe persoane care se dau drept tu 

    dana.savca: tie shi la toti ceilalti

    Maniak: odnoklassniki link 

    dana.savca: Дана Савка(не знакомлюсь) 17 лет, Белъцы, Молдова

    dana.savca: vezi k is eu  

    Maniak: deci, inca o data, ultima intrebare  

    Maniak: ce relatii ai?
    Maniak: sa stiu sa nu ma pun cu tine 

    dana.savca: dak no so shtergi o sa vezi ce relatii am...ai sa intelegi kind o s ramii far nik dana.savca: ashak shtergeo

    Maniak: cine sunt parintii tai ca ma ameninti asa de serios? 

    dana.savca: parintii mei nus in tara...dar am ft multe rude importante in moldova kare iti pot krea probleme mari.....shi kredema k dak as dau bani multi tu nu as mai fii dana.savca: te asigur dana.savca: nu te juka

    Maniak: ce rude importante? 
     
    Maniak: zi ceva pozitii in tara, sau nume

    dana.savca: ai auzit de marian lupu-verishor dana.savca: de lilian virtosu in minister... dana.savca: de dorin kirtoaka ai auzit dana.savca: de ion talpa din koruptie

    Maniak: da, oameni seriosi, m-am cacat de frica 

    dana.savca: fati treaba mai departe

    dana.savca: sh kredeka k oamenii ashtea o sati kreeze probleme

    dana.savca: dar iti promit k as ai asha probleme k o s fii neom

    Maniak: si la ce liceu inveti, daca nu te deranjeaza intrebarea?  

    Maniak: din curiozitate intreb

    dana.savca: la eminesku in balti  

    Maniak: Deci stai sa inteleg. Te cheama Dana Savca, inveti la liceul Mihai Eminescu din Balti, numarul tau de telefon este 069349284, si familia ta este ruda/prietena cu Marian Lupu, Ion Talpa, Dorin Chirtoaca si Lilian Virtosu, oameni importanti la care o sa le dai multi bani sa ma distruga daca nu sterg poza, da? 

    dana.savca: da, dar dak nu vari so shtergi a sats para rau  

    Maniak: felicitari, esti noua noastra vedeta www.muligambia.com/2011/10/13/ne-jucam-cu-focul 

    Reacția finală a fetei:

    dana.savca: dute in kizda mati...k eshti o vafla koncinaia.....kredk niki nam ce vorbi ku o bolnava......mamta sh tattu kredka sint nishte vafle alt de tine....dar o sa va vina rindu sa sugeti pula toata simeika
    dana.savca: atviceaiu
    dana.savca: s zdohniti gandonilor....s luats fok dana.savca: pidari
    dana.savca: sugeti pula mai departe k va sta bine dana.savca: nii nii pohui shei pus tu
    dana.savca: bagameash pula
    dana.savca: gandoni alt de tine la tat musorka
    dana.savca: zii lu mata k ii stabine ku pula in gura sh lu tatal tau tot dana.savca: sugeti mai departe dana.savca: multa bafta  

    Maniak: bafta  

    Maniak: trimite linkul si prietenilor tai, te rog 

    dana.savca: duten kizda mati
    dana.savca: eu kam imi incep a da seama cine shti
    dana.savca: dar orikum probleme o sa ai
    dana.savca: amuzate de mata kind suge pula la kiini

    ps: susțineți rubrica ”admiratori”, trimiteți acest link tuturor prietenilor și nu uitați să vizitați și alte conversații din această rubrică...dacă ar călători prostia, destinația finală i-ar fi Muligambia